Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  ​سيسكو Stealthwatch ​سيسكو Stealthwatch

Sorena

​سيسكو Stealthwatch

نرم افزار امنيتي Stealthwatch سيسكو، كه به تازگي نام آن به Cisco Secure Network Analytics تغيير يافته است، دركنار نسل هاي جديد فايروال ها مانند Cisco Firepower، مسئوليت حفظ امنيت اطلاعات را در شبكه عهده دار ميشود و با جمع آوري و بررسي دقيق ترافيك عبوري از تمامي تجهيزات شبكه مانند فايروال، سوئيچ و روتر، مديران شبكه را درباره خطرات امنيتي مختلف مطلع مي سازد. همچنين اين نرم افزار توانايي آناليز ترافيك در لايه هفت را دارا بوده و با استفاده از فناوري Encrypted Traffic Analyzer (ETA) امكان بررسي ارتباطات رمز نگاري شده را ميسر مي سازد.

نرم افزار Stealthwatch Cisco در فول ترين حالت لايسنس ميتواند تا 600 هزار جريان ترافيكي (Flow) در ثانيه را از 10 هزار دستگاه مختلف جمع آوري و  بررسي نمايد.

نرم افزار سيسكو Stealthwatch تمام ترافيك ورودي و خروجي شبكه را براي يافتن هرگونه ناهنجاري يا وجود فايلهاي آلوده بررسي ميكند. در واقع اين نرم افزار خود  Packet هاي Data را بررسي نميكند بلكه روي Header هاي آنها براي اطمينان از قابل اطمينان بودن بسته نظارت ميكند و به خاطر همين با پردازش كمتر حجم وسيع تري از اطلاعات را ميتواند پردازش نمايد. استفاده از تكنولوژي ETA در اين محصول موجب توانايي آناليز و تحليل ترافيك رمز گزاري شده (Encrypted) ورودي و خروجي شبكه نيز ميشود. اين سرويس با بهره گيري از Cisco TALOS  قابليت مقابله با بروزترين تهديدات امنيتي را دارا ميباشد. شايان ذكر است سرويس امنيتي Cisco TALOS در اصل يك ديتابيس بروز از تهديدات امنيتي ميباشد كه توسط تجهيزات سيسكو از سرتاسر دنيا جمع آوري شده و توسط تيم امنيتي اين شركت بررسي ميگردد.

مزاياي سيسكو Stealthwatch
با استفاده از ويژگي هاي اين محصول مي توان امنيت را از جهات مختلفي براي سازمان ها به ارمغان آورد كه در ادامه به مهم ترين آن ها مي پردازيم.

آناليز امنيتي تمام كسب و كار شما

در دنياي ديجيتال امروز، پيشرفت هاي مداوم در عرصه هاي مختلف علاوه بر ايجاد بستر گسترده اي براي پيشرفت كسب و كارها ، خطرات جدي نيز بهمراه دارد. با همه گير شدن اينترنت رشد تهديدات، حمله ها و نفوذهاي مجازي نيز افزايش يافته است و روزانه شاهد انواع و اقسام تهديدات گوناگون و پيشرفته اي هستيم كه امنيت افراد و سازمان ها را تهديد ميكند. سيسكو Stealthwatch با شناسايي تمامي منابع ترافيكي شبكه، الگوهاي رفتاري منابع سازمان را استخراج و حملات پيشرفته را شناسايي مي كند و سريع و بطور خودكار به آنها پاسخ ميدهد. Stealthwatch با استفاده از تقسيم بندي هوشمند شبكه (Smart Network Segmentation) از تمامي اطلاعات حياتي شما محافظت مي نمايد و با رشد تجارت شما مقياس آن نيز قابليت ارتقا دارد.

سرويس تحليل ترافيك هاي رمز شده ETA

امروزه رشد روزافزون ترافيك هاي رمزنگاري شده معايب و مزاياي متعددي را بهمراه دارد كه يكي از مزيت هاي آن جلوگيري از سرقت اطلاعات موجود در ترافيك شبكه مي باشد ولي از طرفي شناسايي بدافزارها و ترافيك هاي مخرب را دشوارتر مي كند. با توجه به اينكه رمزگشايي كردن اين اطلاعات از طرفي بسيار زمان بر و همچنين نقض حريم شخصي بحساب مي آيد و عملا اجرايي نميباشد ، امنيت بخش وسيعي از ترافيك ورودي و خروجي شبكه مورد سوال قرار ميگيرد. سرويس تحليل ترافيك هاي رمزشده سيسكو ETA كه از قابليت هاي Cisco Stealthwatch ميباشد بدون رمزگشايي كردن اطلاعات و با استفاده از فرآيندهاي هوشمند Machine Learning كه بصورت مداوم در حال بررسي و دسته بندي فعاليت هاي مشكوك ميباشند، الگوهاي مشابه و مخرب را از درون ترافيك هاي رمز شده شناسايي ميكنند كه اين امر موجب ارتقاي امنيت شبكه بدون كاهش عملكرد و كارايي آن ميشود.

مشتريان ميتوانند براي اطلاع از نحوه سفارش گذاري و تهيه انواع لايسنس سيسكو با كارشناسان بازرگاني شركت افزار پرداز هوشمند سورنا ارتباط برقرار كنند.

 


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/5/31 ساعت: ۱۱ توسط:sorena-compony-7 :